Forenings kontingent:

Beløbet fastsættes på generalforsamlingen i april måned og beløbet betales ½ årligt ved henholdsvis forfaldsdato om foråret d.15-4 og med forfaldsdato om efteråret d.15-10
Pengene overfører du til denne konto: Danske Bank Regnr.1551-Kontonr. 1715100Det er kassereren i Grundejerforeningens bestyrelse, der står for opgaven med at modtage kontingentet.

Kommunikation med foreningen og bestyrelsesmedlemmerne:

Grundejerforenings hjemmeside har nyttige oplysninger om foreningen, links til gode håndværkere, restauranter i området og lignende

Du bedes aflevere din e-mail adresse til foreningen ved at maile til

gf-heldbovaenge@gf-heldbovaenge.dk  med navn og adresse

Når vi i Grundejerforeningens bestyrelse har alle medlemmernes e-mail adresser – betyder det, at vi kan udsende nyhedsbreve, generalforsamlingsindkaldelse, referater og indbetalingskort på grundejerforeningskontingentet m.m.

Det giver os en langt mere smidig kommunikation i vores grundejerforening og letter kasserens arbejde med kontingent opkrævningerne.